TAJT TVOERING


Nu har jag bestämt mig för VAD jag ska tatuera, och det känns riktigt shöön-t !
Det är en text, det kan jag iaf avslöja. Vet dock inte var den ska sitta, hur den ska se ut eller på vilket språk den ska vara på. Vill nog ha den på antingen engelska eller svenska, så folk förstår. För den jag har nu är på latin och det är såååå jobbigt när folk frågar hela tiden vad den betyder!

jag må säga att jag fattar inte varför jag gjorde den, jag ångrar den inte så, men den är ju egentligen helt meningslös den jag har. Nudas Veritas - Den nakna sanningen.
Den är på tok för liten och på helt fel ställe, nej, jag förstår mig inte på mig själv ibland.

Helst av allt vill jag ju göra nånting, typ krumelurer eller en bild eller nåt, är som så trist med text hela tiden. Men saken är ju den att man kan ju typ inte göra nåt eftersom det "går ut", det blir ju omodernt till slut, det blir ju aldrig en text.

aja, igår var en jäkligt bra kväll med Queenly och Yazemine. Ikväll får jag se vad det bliver :) hoppas på nåt liknande, förutom en utgång!

BIG KISS ON YOU GUYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0