RÖR PÅ FLÄSKET



Kom hem för ett tag sedan efter att ha powerwalkat runt sandbacka, 40 min tog det. Med täckbrallor och fet-jackan på, haha, gick lite trögare, men fick väl (förhoppningsvis) kanske bränna lite mer kaloris!
Har iaf aldrig nånsin känt mig så enormt tjock förut som jag gör nu, usch, jag rör ju inte på mig, har inga pengar att köpa gymkort, nada, känns såå jobbigt! Men snart kommer lilla lönen iaf. yay!

Under tiden som jag promenixat så tänkte jag lite på jobbet jag var på intervju på idag, jag kommer inte få det, jag har ställt in mig på det. Så jag kommer inte bli förvånad då han ringer imorgon och säger "tyvärr har vi tillsatt tjänsten nu med en annan sökande, lycka till". och ärligt tror jag inte att jag bryr mig, jag har ju redan nästan fulltidsjobb tack vare bemanningscentrum.

Ont i huvudet har jag haft nu i flera dagar. hate it.
ändå är jag så att jag gillar inte piller, så skippar alvedon, ipren, treo och allt och härdar ut istället.
det finns ju alltid en anledning då man har ont i huvudet, åtminstone är det så för mig.

Ville bara göra det klart. hehe.

Ha en toppen måndagkväll nu.
Snart fredag! (känns för övrigt som om det bara är måndag-fredag hela veckan! psykt!)

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0