ÖVERFLÖD MED JOBB

helt sjukt vilken tur jag haft, people!
nu har jag avverkat 1 vecka på ett dagis (det bästa dagiset hittills, love it!) i Täfteå, kändes inge kul att få åka därifrån, har ju blivit så himla kär i alla små knattar! kändes inte alls nå kul. men vad ska man göra?
aja, men nu har jag FAKTISKT blivit efterfrågad/önskad av ett dagis jag redan varit på, dom vill att jag ska komma tillbaka och jobba (och där tyckte jag verkl att jag sög, kunde inte alls hantera barnen och kände mig bara sådär sjukt lat!) men dom tyckte väl att jag gjorde bra ifrån mig och jag ska nu få vara där i 2 veckor from. nästa vecka! det är ju sjukt bra! :) så efter det har jag jobbat totalt 5 veckor UTAN 1 dags ledighet, det är ju lite galet?
 
har iaf övervägt att kasta mig in i skolsalen igen. men vi får se hur det blir med detta. känns ju inge roligt att ha ett jobb där det är osäkert om jag ska få jobba eller inte varje vecka, man vet ju aldrig vilken inkomst man får, typiskt nog.

aja, nu ska ajg städa, tvätta och diska (inte diska, men den passade bara bra in i meningen! hehe)

ha det så bra nu.
Jag har världens bästa morbror iaf, och kusiner och morbrors sambo.
dom är bortresta så vi ska få låna deras hus (istället för minilägenheten vi har) över helgen :) med två små kissungar att mysa med! wie! så nu ska jag städa o dona för då K kommer hem drar vi!

FET PUSS PÅ ER.
ha en bra helg förövrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0