ONSDAG ♥



Nu har jag en helt slut hund i vår lilla lägenhet! Har nyss varit ut och powerwalkat med henne (hon sprang lös såklart) i skogen i 1 timme, det var g-rymt skönt!

Så nu ska jag skynda mig plocka ihop lite, tända ljus, skära upp melonbitar och förbereda inför Krilles hemkomst!
Han har varit o jobbat hela dagen stackare. Så ikväll ska jag ta hand om min enda ♥ .

Har även gjort en insats för barn i nöd idag och handlat 2 små "afrikan-figurer" på röda korset.
Sen har jag skjutsat Thereze till flygplatsen och sen kommit hem.

Har iaf fått reda på vad jag får tillbaka på skatten, från..
 Norge - 52;- .
Sverige -
+++++++++ (inte en dålig siffra var det iaf)..

JAG VILL FLYTTA SÅ DET BARA SKRIKER OM DET!
Nån som vet av någon 2'a i Umeå som uthyres/ska uthyras?

Imorn åker ju babe till fjällen med sina arbetskompisar, själv ska jag åka ut till mormor och bo hos henne i helgen med Cassie. Det ser jag fram emot.

F E T.P U S S !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0