OFF TO WORK




har nyss kommit hem igen efter att jag lämnat av Kristoffer och hans vän på deras jobb :) så nu bär det strax av för mig också (9-16.30). ska fixa iordning mig bara o kika klart på Big Brother- reprisen! :)

Vilken tycker ni är bäst i BB? Jag hejar ju lätt på Vanessa, Gurkan och Simon, haha! Fastän Vanessa varit lite lam nu på slutet, men om jag måste heja på nån "tjej" så hejar jag annars på Sanna!

sitter just nu i min rosa one-piece, önskar jag kunde ha på mig den varje dag på jobbet, åh så gött det vart!

och sa jag btw att intervjun jag skulle på är framskjuten till nästa vecka, jag som förberett mig så fruktansvärt bra! hehe, men det kan nog bli bra. jag tror inte jag kommer få det, men har iaf tagit mig till en intervju, då må ju mitt CV vara helt okej ändå!

aja. ha en toppenbra dag nu :)

BIG LOVE.
      Patricia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Simon så klart!

2011-03-13 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0