NÅT ÄR GALET


Detta är sykligt. antingen är mina pris jag satt på kläderna för höga för snålisar (?) eller så är det fel på er klädsmak. nåt galet är det iaf, helt klart.
Om ni gillar nåt så kan ni väl ändå lägga in ett pris ni kan tänka er att betala för det, antingen via mail eller kommentar!

Aja, nog om er. har jobbat hela veckan på ett underbart dagis i Täfteå :) är nog bästa stället jag hamnat på skulle ajg tro! så vi får väl se om jag får nåt nästa vecka eller inte, nu när jag inte har någon bil längre..
menmen, i tisdags drog jag och Krille ut till Björn och Anette för o hälsa på, klippte av Björns långhår, vet inet om jag blev direkt nöjd men, jag är ju faktiskt en amatör-frisör, jag får skylla på det ! men det är alltid lika trevligt att träffa dom :) så vi satt och surra ett tag och sen hade Krille bråttom hem till Big Brother, så hemhem blev det.

Nu sitter jag o väntar på att K ska komma hem från träning så ska vi åka ut till Sand igen och säga hej :)

Allt är bra här än sålänge, MEN, jag behöver en vän och lite pengar så ajg kan skaffa mig ett gymkort! gimmie gimmie. är ju som så långtråkigt och bara gå hemma varje kväll, uäh.

äger ca 200;- som ajg ska klara mig på till den 27'e haha, good luck babe! ;-) sikken utmaning.

har iaf köpt en ny bok
som jag ska börja läsa.. nån som läst den?
verkar bra faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Världens bästa bok och tvåan är lika bra (elsas värld! Du kommer inte bli besviken :D

2011-03-09 @ 19:30:31
URL: http://www.finest.se/bloggmagazine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0