MÅNDAG MORGON



I helgen åkte vi till Lillsele på fredan och träffade alla där, även lilla Dennis med familj också :) var himla trevligt.
På lördagen hann jag knappt hem innan vi skulle åka till Sollefteå (jag & kattis) och parta till.
Har aldrig varit så lost i sollefteå som då, herre min je'.
kändes ungefär som om jag kommit in på hullsta disco igen, det var så himla litet (alltså yngre) folk och jag kände typ ingen. eller ja, det var ju några som kom fram och hälsade och det var ju kul :)
annars var det nog sista gången på rätt länge ajg går ut i sollefteå, kanske ska börja satsa på 1 gång/år, på cruisingen? känns som så iaf.
lillsollefteå.

Igår kom vi skitsent till umeå iaf, men med mig hade jag Cassie och jag var nöjd för det :)
men tror inte hon trivs överhuvudtaget i lägenhet, så det är nog i Ramneå hon hör hemma ändå!

Idag ska jag på intervju, är inte alls pepp för det alltså. menmen, we'll see. 
sen ikväll ska jag nog på bio med moster thereze, det blir nog "hur många lingon finns det i världen", gullfilm!

aja, jag bara babblar massa skit. nu ska jag åka på jobb, gruvar mig inför o lämna Cassie själv i lägenheten :( stackars liten!

men aja, ha en bra dag.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0