JAG ÄR LUCY IN THE SKY, JAG ÄR HÖGT ÖVER MOLNEN




detta är stört.
  här sitter jag & vräker i mig godis (JÄVLA AS SOM JAG ÄR) blir så äcklad av mig själv. Varför gör jag aaalltid såhär mot mig själv? på hösten + vintern äter jag ju nada, går ner i vikt och blir smalare. men alltid alltid alltid på våren blir jag så sjukt matsugen och bara äter och öser i mig, går upp i vikt LAGOM till beach......usch!

men när lönen kommer ska jag troligtvis skaffa ett gymkort, börjar med 1 månad, och träna VARJE dag. jag ska börja äta riktigt. FÖR JAG, jag ska bli fit som fan inför beachen 2011.

Ska köpa nyttig mat ....

- grönsaker och äta sallad (gurka, tomat, vitkål, isberssallad + en god krydda) 
- steka äggvita
- kanske lite keso till
- för att få lite mer protein så ska jag äta kyckling eller kalkon (kalkon är ett magrare och bättre kött än kyckling).

Såklart får jag äta hur mkt frukt jag vill.
MEN FRÄMST, ska jag superträna, det är det allra viktigaste, för detta går inte utan träning.



hellu new body!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0