HUR MAN SKA LEVA LIVET


Jag har kommit på vad jag ska göra för att jag ska bli nöjd med mitt liv.
Mitt viktigaste motto ärJAG VILL INTE DÖ OVETANDE.

..Och med det har jag kommit på världens bästa idé på hur jag ska göra.
Jag ska lägga upp en plan på allt jag vill göra, innan jag skaffar barn/ innan jag dör.

Det är hur grymt som helst!
och när jag skrivit klart den så ska jag lägga upp den här på bloggen, så får ni se!
Man lever ju trots allt bara En gång, så det gäller att ta vara på livet och verkligen göra det roligast möjligt.

Ett toppenbra tips till er också, för att inte bli en bitterkärring när ni är 32 år gammal/ 85 år gammal.


LEV LIVET.

(och med det menar jag, res, upplev sjuka saker, se saker, träffa nya människor, världen är rik på massor av saker vi aldrig kommer att få se om vi inte tar tummen ur arslet på oss själv! jag menar alltså absolut inte att fara o "ligga runt" eller så, för jag har då hittat min man, jag vill bara bli rikare på livet.)



Här är ett bra exempel på när jag levde livet i tre månader.
Saknar det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0