HAPPY ENDING ?


Lördagen - MELODIFESTIVALEN, vilken jävla skam. Erik sa'ade (som de så fint uttalade). skicka iväg ett pojkvasker som inte ens kan sjunga, jisses.

Söndagen - L.O.V.E.L.Y, vi åkte ut till ostnäs, jag Queenly och Yazze. Vi fiskade, åt mackor och drack varm choklad och åt chokladtoppar :) UNDERBART väder, jag älskar vår och sol! (fick dock ingen fisk, bara ett "napp" som släppte, gillar egentligen inte o pimpla).

IDAG - jag var på arbetsintervju, tror det fick rätt bra! frågorna på en jobbintervju som förskolelärare VIK. (på ett ungefär)....
- Vad har du för utbildning?
- Vad "får vi" för person om du skulle börja här? "typ berätta om dig själv".
- Vad vet du om vår förskola?
- Har du tillgång till bil och körkort?
- Vad gör du nu för något? (berättade att jag vikade på andra dagis)..följdfråga; Var nånstans har du vikarierat?
 
eh, sen minns jag tyvärr inga flera.. Det kändes rätt hyfsat, och när vi sa "hejdå" så sa rektorn innan jag gick att "du ska veta att du gjort ett gott intryck, så även om du inte skulle få detta jobb så får du garanterat något annat jobb"! grymt tyckte jag :)
Jag har iaf 33,333% chans att få det då vi bara var 3 stycken som hade blivit kallad på intervju :)
Jag måste iaf ha lyckats helt ok med mitt CV (Tack THEREZE!) eftersom jag iaf blev kallad!

jag vill såklart helst ha det, men jag förväntar mig inte att jag kommer få det, jag TROR inte jag kommer få det faktiskt. Äsch, Det får bli som det blir, jag har jobb i vilket fall som helst.

Får besked redan imorgon (tisdag) eftermiddag. Så we'll see! :)

fet puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0