DET DROPPAR IN



Hellu!
Jag kan ju faktiskt börja leva på detta vikarie-jobbet, det kan jag ju konstatera nu efter 6 veckors arbetande! Har faktiskt haft 1 dag ledigt, men det var pga att jag stängt av telefonen, "kände för lite ledighet själv" hehe.
Nu har jag en vecka till som jag fick reda på imorse, detta är i Holmsund, en ny förskola jag aldrig varit på, det är great!

Längtar till lönen kommer alltså, är helt pank nu så det bara skriker om det! Får bara för 11 dagar nu, men det är ju bättre än inget! Nästa lön kommer bli awesome tror jag :) fulltid!

I helgen var vi till faster och hennes man i Östersund, det var jag, pappa och Krille som åkte dit. Det var himlarns trevligt! ungefär som när man var liten och åkte dit :) gitarren togs fram senare på kvällen och det både sjöngs och det spelades! hörde faktiskt Krille ta sin första ton också, ett minne för livet ... ;)

aja, nu måste jag åka iväg, börjar 09.00!

GISSA VAD JAG SKA GÖRA IKVÄLL?! RIIIIIIIIIIIIDAAA !
det hade jag fkaitskt förträngt ! ehhe

ha en bra vecka nu, eller en bra måndag.
P.U.S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0