BIKBOK


jobbat idag, hade stängning så jag slutade 17.30, vilket gick bra!
imorn är jag LEDIG, men jag är sjukt övertygad om att de kommer ringa imorgonbitti helt desperata, for sure!
så vi får se vad det bliver !

har fått ett erbjudande om att gå modevisning för bikbok nästa helg, men fasen o tusan! har ju bestämt med papi, mommie och krille att vi ska hälsa på faster i östersund då, såå typiskt! hoppas det dyker upp någon annan gång bara...!

killen jag ska komma på arbetsintervju till ringde idag också, och det blir framskjutet till nästa vecka, och han höll på att babbla om en masssssa andra intervjuer också, så suuuug säger jag. kommer säkert inte få det jobbet, men aja. jag kom ju till intervju iaf! det var ju bra gjort iaf.. menmen. allt känns så osäkert bara.


puss på er. har inget annat vettigt att skriva idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0