BIRTHDAY


Tiden går för fort, snart juli, snart är sommaren över, snart fyller jag fasen 21 år kom jag på!
13 dagar kvar.. Hoppas mina nära & kära går in och läser detta nu..

PATRICIAS ÖNSKELISTA

- STUDIO-bilder (hos en riktigt fotograf med studio) på alla syskon, men även mig & krille (DET VILL JAG JÄTTEGÄRNA HA!!)
- symaskin (med all dess tillbehör som tråd, och tyg)
- pengar
- VIT STOR rya-matta (ja, jag vill faktiskt ha en vit..)
- SMÖRGÅSTÅRTA!!!!! (JÄTTEVIKTIGT!!!)
- klocka/armbandsur, en hel-silver, STOR!
Tex: (gärna med lite diamanter o sånt på, men DOCK ingenting i "mitten" (där det vita är).




Nu ni, kommer jag inte på nåt mer, men jag blir såklart glad över allt. men lite extra glad över detta hehe.
Idag ska jg se till att stöka ihop lite här hemma, för snart kommer my new sofa, jag faktiskt köpt igår för 9000 spänn! believe it or not. Så jg hoppas den passar in här nu, haha!

Jag har förresten varit & shoppat mig en ny tele också, kände att det var på tiden efter att jg lånat pappas gamla i typ ett år..(?).
Ville egentligen ha en vit (som den jag förstörde i thailand, fast en nyare) men fanns typ inga, så jag får vlä nöja mig med denna sålänge.. Här är min nya bebis som är på väg till mig nu: (kommer i slutet på veckan!)



Ser att det finns en vit av denna versionen, men den är slut överallt! kanske inte kommit än? aja, isf får jag sälja denna och köpa en vit. För jag ääääälskar vita telefoner, så fräscht!
Nån som är intresserad av att köpa denna ISÅFALL för ca 2500-3000 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0