MYCKET PÅ G

Toppenbra helg i helgen, hampe o hilda kom hem med hildas systrar + respektive och barn. hemskt söta ungar alltså :-) galet.
Tack för det kära vänner/familj!

Sen hade mommie avslutning på måndagen, och då kom lillkusin lucas till oss o sov över, så vi åkte inte till umeå förrän i tisdags morse. det var skönt!
Igår var jag på intervju i holmsund på en förskola, ett vikariat hela hösten -tom dec, haha, rektorn sågade mig totalt så det blir nog inget av där inte .. fick en flashback från skolan (kändes mer som ett muntligt prov än en intervju jag var på) så jag är nog helkörd. men jag bryr mig inte egentligen, jag vet ju att jag har jobb om jag vill, tack vare rektyrering & kompetens (umeå kommun, en jobbsupport). Så jaja.

och idag har jag varit på brandbilen och jobbat, imorn ska jag på personalmöte inför sommarjobbet, för det börjar ju faktiskt nästa vecka. åh, jag förstår inte hur jag ska få ihop allt, haha, jag ska hinna vara på sjukhuset 2 dagar, gud nu kommer jag inte ens ihåg, haha.. känns som om jag har hur mycket som helst på G iaf..

orkar inte ens tänka.

men krille lämnade mig idag iaf för att åka till skellefteå o jobba, så han kommer inte hem förrän imorn. jag gillar inte att vara här ensam för 5 öre. detta kommer bli den längsta natten nånsin, som jag varit med om!

aja, hoppas allt är bra.

STOR PUSS
       Patricia




jag har btw testat på att förstora lipsen ! snyyyyyggt eller? (dock uppsvullna här..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0