MIDSOMMAR 2011 ÄR NUMERA - DONE


Det känns lite skumt, fasen så fort det går. Nu har faktiskt över halva detta året redan gått, och vad har jag lyckats åstadkommit? haha, nada känns det som. Nu är jag i en fas igen där jag absolut inte vet vad fasen jag går och väntar på, eller vad jag ska göra av mitt liv. Det är fasen jobbigt alltså. Kan ingenting bara hända och jag ser ett ljus i tunneln på EXAKT vad jag ska göra. Fyfasen så skönt det vore, men jag får bara helt enkelt låta tiden utvisa det. blablabla, nu ska jag sluta babbla om detta .

midsommar var jättetrevlig iaf, hilda m.familj var hos oss + mostern. Det enda som fattades var helen m. respektive och hanna med familj! det vore pricken över i. Men aja, i lördags drog vi till junsele o kikade på brolle. min nya kärlek. Han spelade väldigt få låtar, men han var GRYM, han älskade junsele iaf ;) mest tack vare mig.

 


Har förresten vart o kikat på hur min blogg såg ut tidigare, från början, eller egentligen nånstans i mitten, fan va annorlunda det är nu. behöver bli lite mer frispråkig o släppa loss lite mera, haha!
eller vad tycker ni..
Var min blogg bättre förr ?

jobbar natt nu iallafall, har 3 dödsveckor med 12 nätter sammanlagt, börjar 19 och slutar 07.. vaken natt.
så är rätt tufft, därför passar jag på att uppdatera lite i bloggen ;) har haft så fullt upp nu det sista och man vill ju inte direkt sitta inne vid datorn när det är sommar heller!



ris-hår. nu har jag mina clips from now on! hatar vax o microringar, fyfasen.



detta är iaf helt klart min favorit-outfit just nu! love love.

aja, blev mycket i ett helt inlägg. nu ska jag ta och skriva lite noteringar och sen äta lite tacos :)

puss på er & tack alla kära läsare för att ni läser min otroligt värdelösa blogg, haha!

IMORN KOMMER VÅR NYA FINA SOFFA BTW! wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0