HELLU THERE

Längesedan jag uppdaterat nu, sry mina trogna läsare! är så svårt att sitta vid datorn nu när fin-vädret kommit till landet. men jag ska försöka bättra mig.

helgen som var, var helt jädrans underbar. Det var dö-kul. Hampes tjej kom med alla sina syskon + pojkvän + barn, det var så mysigt, spelade brännboll och kubb i sommarvärmen, o grillade. Sen hann vi vara med om rätt sjuka grejer också, haha, herregud, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, men som tur var gick det bra :)

kanske vi får besök i helgen också, det hördes som det, och jag HOPPAS, det skulle va otroligt kul!

idag har jag legat ute vid havet heeeeela dagen för mig själv med bra musik, gud så peppad jag var på att få lite färg, fick lite mer färg än vad jag ville, är verkligen tomat-röd nu, och har ont överallt. såhär bra har det aldrig nånsin tagit på mig förr (i swe), helt otroligt. såhär ser jag ut ..



HELLO TOMATO!

aja, nu har jag fixat lite nya låtar som jag ska ha på bussen imorn mot soollefteå, så ska ajg sova hos queenly :) känns jättekul o få träffa henne, var längesen nu! o på fredag tar hampe (lillebror) o hans tjej studenten, så då blir det firning, sen är jag hästvakt i helgen också, jättekul!!! :) känns för övrigt som om det var bara max 6 mån sen jag tog studenten, helt galet att det är 2 år sedan!! ..oj, nu ligger krille o snarkar, så ska se till o krypa ner till han nu för imorn är det upp till jobb som gäller och sen vidare med lilla kusin Tilda som jag lovat ska få rida imorn :) söt.


JÄTTEBRA LÅT; LYSSNA! youre gonna löööv it, lovar!
http://www.youtube.com/watch?v=pOf3kYtwASo

Jessie J - do it like a dude


ha en bra helg alla (om vi inte skulle höras nå mer)! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0