UMEÅ HOSPITAL

Det bidde jobb på sjukhuset ikväll, eller inatt snarare.
Känns lite spännande, men hemskt drygt att sitta 10 timmar i en väldigt oskön fotölj där jag REDAN
(efter 3 timmar) känner att jag får ont i ryggen av.

Snart ska jag ta paus och trycka i mig en skagen-macka. JAG ÄTER FÖR ATT HÅLLA MIG VAKEN, faktskt.
Det är hemskt, under denna sommar kommer jag lägga på mig ett paar kilo, ja. Men jag äter dock mindre på dagarna ändå, vilket är bra. Men det blir fortfarande väldigt mycket mat för mig på ett dygn då jag ska jobba natt.
Nån som har nåt annat tips om hur man håller sig vaken?



Här är jag, sliten o dann'. haha, klockan 00:18 på en torsdagnatt mot fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0