TORSDAG DEN FJORTONDE JULI

Glömde såklart att berätta för er om min torsdag :)

vaknade, CYKLADE in till stan (tro det eller ej!) det var premiär på min nya fina röda cykel som jag fått av mormor & Bernt! Det var helt underbart, kändes som om det var 10 år sen jag cyklade.
Jag kände mig som i Lotta på bråkmakargatan. Jag älskar att cykla.

Mötte upp Nathalie & drog en fika! Det bidde apelsinjuice & en frömacka med brie-ost och rabarber(!)-marmelad på. Det var FAKTISKT mot min förväntan väldigt gott! (fick fel macka, hade beställt en annan).

Sen drog vi en runda på stan, jag hittade lite fina saker till Sandras lilla baby som fortfarande inte fått någon "födelsepresent" (alltså, när hon föddes) PINSAMT. hade dock köpt, men har inte hunnit ge & såklart har stortjejen växt ur det nu!
Hittade också en lovely väska.
Jag är väskoman, sko-oman och klädoman (dock INTE sminkoman! tacka gud för det)
Känns som om det inte kan bli såååå jättemycket värre än så (förutom makeup).



Detta var min outfit i varma vädret.
Kavaj från vero moda.
tröja från H&M.
Shorts från Cubus (dock ett par jeans jag klippt av!)
Klocka från Kroatien.




Här är utsikten över vattnet, hos min morbror där vi ska bo from nu i 1 veckas tid.
Snacka om SEMESTER !



Och deras UR-gulliga hus vi ska bo i. Det tackar & bockar vi för.

SA JAG FÖRRESTEN ATT DETTA ÄR MIN SISTA NATT FÖR I SOMMAR, SEN JOBBAR JAG BAAAARA DAG?
Kan hända att jag kommer bli sämre med att blogga då.

Ser att jag bara får fler & fler läsare, vilket värmer mitt hjärta.
en blööööt äcklig puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anette

Ur-gulliga hus... jo, jag tackar ja!

2011-08-05 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0