SOMETHING TO LOOK FORWARD TO


Min hjärna tror jag sätter stopp efter en viss tid på dygnet, vid det här laget är det kl 02.
Har fixat ny design som ni ser, och jaqg känner mig sjukt nöjd! vad tycks från er sida?
ni som inte gillar den behöver inte säga nåt. det gör ni bäst i.

Är inte helt färdig än, som ni ser är ju cp-headern bredare än själva "inläggssidan", sen måste jag ändra text också. och lite färger. men det har jag inte ork med nu, som sagt har min hjärna lagt av. Känner mig så dum när jag upptäcker vad jag egentligen sitter o håller på med, det är som om jag är helt borta men har ögonen kvar, helt skumt.

Jag måste iaf säga att vi har världens bästa vecka framför oss!
Imorn ska min morbror + sambo + barn åka på semester och gissa vem som blir katt/hus-vakt? Så jag & K ska bo där, fy va mysigt. ett hus precis vid vattnet, båt har vi också tillgång till. L O V E L Y.
Har jag sagt att jag är galet sugen på att köpa hus lr? det är inte kul att bo i lägenhet, jag som är uppväxt mitt ute i bushen med 22 st hus i min by. Men hus blir det självklart inte än på ett tag.

På fredag ska vi åka och kastrera deras katt också hos veterinären.

har även helt galet roliga planer på fredag som jag TYVÄRR ska hålla på.. Berättar det för er imornkväll, det kommer bli dödskul, allt är redan planerat och inköpt.......hehe.
more to come!

Nu ska jag slå på en film för jag JOBBAR, vad annars?



Snygg b-rud i b-rillor ...eller ?
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0