SNEAKPEAK ONLY FOR YOU



ja, tro det eller ej, men nu har vi bott i vår nya lya i snart 2 månader och vi har renoverat skiten ur oss!
(är väl inte direkt K's favourite-thing, men okej, det är bara jag som gjort det!!)
Börjar få lite lite ordning nu, när vi bytt precis ALL inredning som vi hade från början, maha. K skäller på mig så det skriker om det för det. men aja, tillbaka till ämnet.

Vi har som sagt fått lite ordning nu, och idag har jag väl shoppat upp några tusen (tro mig, om jag är grym på nåt så är det precis det, lite mer än jag borde!) på bara inredningsgrejer ..(sanning: jag hade lite presentkort att nytta faktiskt!) Så här får ni lite "inspriration" och en tjuvtitt på hur det ser ut hemma hos oss ..



 

Från Expo.




Allt från IKEA.




Uppifrån.
1. Plantagen miniväxt + kruka!
2. 2 st "diamant"-ljus från BOOM.
3. En jättefin tavla från BOOM.
4. Krona (ljushållare) från Expo.

Själva hyllan är från BOOM. :)



Hyllan kommer från Hjula.
Ljusstakarna kommer från Åhléns.
Ramen kommer från IKEA och kortet har jag tagit & framkallat själv från då jag & K var på kärleksresa till
Kroatien juni, -10. <3





Lampan till höger kommer från IKEA, likaså ljusstakarna + de runda ljusen.
Miniväxterna + krukorna kommer från Plantagen. (faktiskt så är de ej av plast!!!)



Har jag berättat att jag ÄLSKAR inredning?!?


mptoaaah (mitt pussljus, hur det nu stavas)
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0