JOBBNARKOMAN

Som ni kanske förstått är jag typ arbetsnarkoman? Nej, jag hatar att jobba, men jag älskar varje månad den 27'e om man nästan jobbat dygnet runt. yummie i kassan!
Så om ni nu förstått rätt borde ni förstå att det jag gör just nu är -ja, precis. jobbar! ett väldigt lättsamt sommarjobb har jag, arbetar som personlig assistent genom kommunen, vaken natt.
Resten håller jag nog för mig själv.

Jag har då väldigt lite för mig om nätterna och det är just därför jag sitter vid datorn hela nätterna.
Oftast arbetar jag 19-07. Därför får jag ju MASSVIS med tid att göra vad jag vill på datorn.. Så har fixat lite med bilder ikväll, tänkte att ni ska få se mina dolda skills ! Inget avancerat, bara nåt jäkligt snabbt.

Skriv gärna nån liten rad om vad ni tycker !

BILD 1, FÖRE:



BILD 1, EFTER:




BILD 2, FÖRE:



BILD 2, EFTER:
(PS. lägg märke till min äckliga knöl vid armväcket till höger! USCH!)



BILD 3, FÖRE:



BILD 3, EFTER:



BILD 4, FÖRE:



BILD 4, EFTER:
(världens finaste kille, för övrigt!)




BILD 5, FÖRE:



BILD 5, EFTER :



BILD 6, FÖRE:



BILD 6, EFTER :



BILD 7, FÖRE :



BILD 7, EFTER :
(jag & min fina syster!)



BILD 8, FÖRE:



BILD 8, EFTER:



Och nu kommer bilden jag FAKTISKT är stoltast över, den som jag tycker vart bäst...
Sparar det bästa till sist ...........

BILD 9, FÖRE :



BILD 9, EFTER :




Det var allt jag hade att bjuda på inatt. TRor jag, eller vi får se .. Kanske ångrar mig.
Men hoppas ni sover gott tröttisar.
Xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är SKITduktig!!! Du borde bli fotograf, du har känsla för det där med foto OCH inredning!!! :)

2011-07-13 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0