KAMPEN MOT MARDRÖMMARNA



Alltså gud vilken ångest jag kan få ibland, kan få en rush i huvudet som säger mig att jag är en idiot som bara klagar o pessimistar sig. Va HEMSKT rolig folk måste tycka jag är då. klart att alla har dåliga dagar, men jag har lite för många dagar ibland (tror jag).

Jag hade en urhemsk dröm inatt också, vet inte om det kan vara det som gör att jag helt plötsligt fick en smäll och började tänka på detta viset?

Min dröm var iaf att min moster, Thereze dog i nån bilolycka, det första alla i familjen gjorde var att åka ner dit till sambon och barn, det var kaos alltihop. jag minns att jag var helt förstörd, jag bara grät o grät o grät o grät, hade en fruktansvärd ångest och jag kände hur det bara sved i hjärtat på mig och sen började vi prata om hur det skulle bli därefter då allt var uppordnat. Jag var helt lealös i hela kroppen och minns hur mycket jag ville försvinna. Jag samlade all kraft som gick för att jag inte orkade lyssna på det där, och sprang allt vad jag kunde därifrån, ut i skogen och jag minns att alla sprang efter mig, men jag hann ifrån dem. Sen är det svart.

Det är den hemskaste dröm jag haft på länge.
Så moster, var rädd om dig!! <3


Försvinn mardrömmar. idiotpåhitt.

En annan sak jag tänkt på är, VARFÖR i guds jesu namn (och nej, jag är INTE kristen) spelar dom samma jävla låtar på repeat på Mix Megapol? Bara för att klockan är mitt i natten, tror dom att ingen lyssnar då eller?
Jag skulle faktiskt göra det SÅ mycket bättre! ;)



Världens underbaraste kissemiss! Tyson, med 7 klor på tassarna.
Tro mig, en knäpp katt. han dreglar 24/7 och snarkar som en människa!
Gose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0