HELT SLUT TJEJ

Jag är helt slut, haha. Det skyller jag på "Gant", www.gndd.se (hel-skön tjej för övrigt!), som FAKTISKT fått mig att börja träna, hon är resultatet på att allt går bara man vill! Så nuuu ska jag köra igång, har varit o tränat på TRÄNA. sjukt skönt, körde dock bara 30 min. cross och lite styrka (för att testa på alla grejer då det var första gången) . Det är jag o Nathalie som ska skaffa kort där :-) på måndag blir det nog. äääääääntligen!

Har ägnat min lediga dag till att köpa lite inredningsgrejer, varit på möte och sjukhuset och tränat. Känner på mig att jag kommer ha ont i kroppen imorgon! Ikväll ska vi slappa som bara jag o K kan.
ska tvinga honom att kolla på the inception, grymmaste filmen!!

Jag kan avslöja om att jag & Krille kommer göra en förändring till hösten.... tillsammans. hihi, det ser jag GALET fram emot. men VAD säger jag inte :-)

Lägger upp lite bilder, only for u, för att jag haft ett sånt sjukt uppehåll nu.
Here you go.





Vardagsrummet är näääääästan klart nu, så nu får ni kika.



(Har ändrat alla grejer på tavellisterna).



Mina nya OTROLIGT söta kaffemuggar vi köpte, älskar dem!!



SÅ SÖT!



Ser ni vad långt hår jag fått?! nu börjar det ta sig, äntligen, TACK !!

Puss på er!
Patricia

Kommentarer
Postat av: Gant

googlade min blogg och hittade ditt inlägg!! fan va glaad jag blev! och fan va jag gillar din soffa! riktigt schysst! hur går det med träningen?? PUSS KRAAM

2011-08-27 @ 22:57:45
URL: http://gndd.se
Postat av: Patricia

Sååå fint vardagsrum!! :-) Verkligen jättefräscht med ljusa färger! Soffan är ju to die for. :-D Bra smak Patricia Persson ;-)

2011-09-10 @ 13:27:19
URL: http://vaniljpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0