HAPPY GIRL



USch, vad jag börjar känna mig vit. snow white är mitt nya nickname! vad gillas?
själv hatar jag det. jag som äääälskar att sola, får jobba natt, o då sover jag bort hela dagen, det känns inte OK. allra helst när det är typ tropisk värme. plågsamt för lilla mig. Ska leta reda på något solarium o fuska nu (har inte solat sen vi flyttat). och JA, jag vet att det är typ "förbjudet" att sola solarium på sommaren, men ibland måste man faktiskt, jag har ju hamnat på efterkälken av någon anledning!!!!
Någon underbar själ som känner för att skänka mig någon form av solarium-kort för resten av året i födelsedagspresent? ;) skulle inte tro det..

har börjar smida lite planer nu... så vi får se vad det bliver utav det!

Idag hann jag åka på stan o köpa en present till lilla kusin som fyller stor tjej! Hon börjar ju faktiskt skolan nu till hösten :) dvs. 1a klass, eller sk. ettan! det var underbart roligt att köpa present, hade ställt mig på en parkering där jag stått 22532 ggr förut, och när jag kommer tillbaka har jag såklart en p-bot på 700 spänn. varken bilen framför eller bakom mig har någon, BARA jag... DET SVED HÅRT, ska jag säga!! blev en dyr present , hehe, men det bjuppar jag på!

men jag har ju som sagt tur, vilket ni säkert har märkt! det är min 3'e bot på typ 1,5-2 månader? happy girl.



Såhär brun vill jag gärna vara igen.. Måste jag åka tillbaka till Asien för att återfå den färgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0