DEN ELFTE JULI TJUGOHUNDRAELVA


För att idag är det MIN dag (Måndag)! Idag blir jag faktiskt tjugoett år.
Börjar närma mig åldern då det säger STOPP(!) också börjar man gå neråt för varje år istället för uppåt.
Men inte riktigt ännu. Har ca 9 år kvar, sen vill jag inte bli äldre.

Idag (alltså söndag), har jag varit o grattat lillkusin som fyllt 6 år, kastade i mig tårtan och åkte vidare hemåt för att kastbyta kläder, kasta mig in i Hannas bil och dra ut mot Gunnis! Vi sadlade på hästarna, satte oss upp och drog iväg mot beachen! (REKOMMENDERAR ATT INTE RIDA I SHORTS! har gjort det förut, då man var ung o dum, men tänkte testa igen, vilket bevisade att man inte blivit smartare! haha). 

Akilles är ju helt crazy i vatten, så jäkla kul!! Han plaskar och började till & med stegra i vattnet med Hanna, åååååååååååh vad jag önskar att jag filmade & tog kort då, vilket misstag! haha. men en annan film och andra kort fick jag iaf! Milo är livrädd, fick dock i honom till knäna, men han ville bara vända o gå upp på land igen.. Men det krävs nog lite träning skulle jag tro! 

Här får ni lite bilder på oss från idag :)



På väg ! Hanna & Akilles.



Framme! Hanna & Akilles



Milo




Ready to go! Akilles & Hanna



Detta skulle ha föreställt mig & Milo, men vet inte hur Hanna tänkte riktigt då hon tog kortet. Haha!



Här kommer några gamla bilder på oss som Ägaren till både Akilles & Mihlo tagit:
ENJOY!



Full fart! Jag & Mihlo



Snygg-Akilles! Hanna & Akilles





Skutt ! Hanna på Akilles & Jag på Mihlo.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0