ÄNTLIGEN FREDAG

Åh, har en helt sjukt underbar känsla. Känns som om jag aldrig haft helg, nånsin!
Men nu jävlar. Är ju faktiskt min första lediga fredag på 3 veckor, så jag har ALL rätt i världen till att vara överlycklig. Tacka vet jag det.

Just nu sitter jag och tittar ut konstant på himlen, och detta inte för att den är vacker eller så för det skiter jag fullständigt i, utan för att försöka lära mig och se om det blir bra väder imorgon, åh vad jag hoppas ! det MÅSTE bli bra väder, soligt varmt och underbart - sommar, kallas det.

För imorgon mina kära vänner, imorgon... ni ska få se min plan för dagen.







(vet inte om ni ser vad som står?)


Jag är SÅ pepp. Hoppas bara jag får sova lite,
annars kommer jag vara däckad redan innan middagen.

Vad ska ni göra i helgen?

Xx



I helgen är det Party-P som gäller, därför bjuppar jag på snyggaste bilden ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0