VAFAN HÄNDE IGÅR ?


Vafan hände igår alltså? Jag kommer hem typ helt skadad, haha, iaf massa rivsår MELLAN fingrarna?
Så full som jag blev är det fan i mig ett under att jag ens lever och jag har åtminstone börjat bli jävligt bra på att hålla koll på kort, kamera och telefon när jag blir full ;)

jag kommer fan i mig inte ihåg ett skvatt från igår, förutom att jag var själv jävligt länge, för det var ju nååågra brudar som körde på bortamatcher och även hemmamatcher så dom stack ju fan ifrån mig. KUL!
aja, jag minns ju som sagt ingenting, så det är bara vad jag tolkar det som ;) hehe

men idag har jag bakisångest, vlket är det jobbigaste nånsin!

fckfckfckfckfckfckfckfckfckfckfck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0