TWIST YOU AROUND




Vilka vändningar livet får ibland. det går så sjukt fort ibland så man hänger inte med nånting.
Även om man har planerat nåt en bra tid framöver så kan man helt plötsligt ändra sig och helt plötsligt inte veta nånting. aja,blablabla. osv..

Idag går det skitdåligt för mg, kl är fan 13.32 och jag har inte fått sålt ett skiiiiiiiit.
mina chefer kommer älska mig i nöd o lust! tur som f-a-n att jag bara har 2 dagar kvar efter denna.
sjukt skönt! har hittat en väska här som jag SKA köpa, ska höra om de kan dra lite av lönen för den istället för att jag ska betala ;) hoppas de är givmilda!

ajaaaaa. vill bara hem till Kristoffer o Cassie nu.. Snart firar vi årsdag btw! när och vad, får ni veta då det kmr ;)

puss & peace


När det varit lite på jobbet har jag skissat på en tatuering.
men med tanke på citatet "dont dream your life, live your dreams" så verkar det
ha blivit så nedrans poppis, så jag vill nog inte ha det längre.. man vill ju liksom ha nåt unikt,
som typ ingen annan sett/hört... inte sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0