TIONDE JANUARI




Tionde januari har varit en skitdag hittills.
Eller, det som var kul va o träffa alla vänner (och att maja kom på jobbet o hälsade på) + att vi spelade lite kort..

Men har för övrigt bara haft ångest idag, över jobbet som jag känner att jag inte trivs på och ALLRA helst att jag upptäckt att jag börjat lägga på mig massa onödiga äckliga kilon. Vart fan kommer dom ifrån?!
Nejnej, nästa lön ska jag skaffa mig bantningspiller alltså, detta går fan inte. Vet inte om ni varit med om detta, men då man tittar sig i spegeln fattar man inte att det är en själv, huuuuuuuur har jag kunnat bli såhär stor?!?!?!? (haha, nu låter det typ som om jag gått upp 25 kilo, men det har jag nog inte.. hoppas jag iaf).

så nejnej, här ska fixas o donas till en fit snygg kropp, för detta går inte längre.

vill bara försvinna idag.
hejdå. nu går jag & lägger mig o hoppas på en bättre dag imorn.



Saknar min lillebror. här den 24/12-10.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

INGA PILLER Patricia, Snälla! =)

Det hjälper ingenting till, utan gör mer skada än nytta för kroppen!!! Försök att äta på regelbundna tider istället, helst efter kostcirkeln. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag!!! Drick mycket vatten! Det handlar faktiskt om att öka ämnesomsättningen och att hålla blodsockret stabilt! Klart att det tar lite längre tid än nå piller, MEN du får en hälsosam viktnedgång som håller långsiktigt istället OCH det är dessutom hälsosamt för både kropp och själ! (varför du som är så smal och snygg nu egentligen ska gå ner i vikt ;) Lägg till nån form av fysisk aktivitet på det 30 minuter om dagen också...

Ge det några veckor och du kommer må som en prinsessa! Piller är ingenting att hålla på med =)



Kramar

2011-01-11 @ 17:48:18
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: Patricia

du har nog rätt i allt du skriver egentligen, men ibland känns det bara som om man inte orkar, he he.. Men du har nog rätt i grund o botten :)

får försöka ha bättre discplin på mig själv framöver ;)



Kram!!

2011-01-11 @ 20:47:51
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0