T Ö L F T E



Ja, idag vet jag faktiskt inte vad som ska skrivas. Mer än att KUL att alla följer min blogg pussssssssssssssss.
en händelse-rik (om jag hade skrivt ihop ordet såg det ut som att det skulle stå nåt med erik) dag i vilket fall har det varit, nu får vi väl se vad som kommer härnäst, konstiga känslor som kommer och går just nu iaf.

Förstår inte vad människor får ut av att byta partner som de byter trosor, blir galen bara av att se det. stackars dom jävlarna man "playat" (som man nu sa i högstadiet hihi) som faktiskt HAR fått känslor. Då är det väl bara bättre att ha ett one-night-stand än att kalla det ett förhållande varje gång man träffar en ny? jesus. aja, men det är deras liv o deras val.
I grund och botten handlar det bara om osäkerhet i sig själv, för att utveckla det ännu mer kan det vara någon som faktiskt blivt sviken av "sitt livs kärlek". men gud, nu är inte jag nån psykolog, ville väl mest bara verka smart för ett inläggs skull ;) haha. och nu orkar jag inte diskutera det med, så thats it, nu får ni lära er att leva utan det, för mer än så får ni inte.

nu ska jag gå o lägga mig, hoppas på att alla får en underbar dag imorn, vilket jag hoppas att jag får iaf!! we'll see about that.



Detta var iaf min juldags OCH nyårsklänning för er som nte sett ;)
i fullkomligen love it!



Emelie, Tina & jag på juldagen! Åh, tina vad jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0