SKUM JÄVLA DAG



Hela dagen har jag gått o tänkt på det jag skrev om tidigare, om killen som dog.. Att det kan gå så jävla fort och vad jag skulle ha gjort om Krille dog, alltså usch, det finns inte i min värld, för det SKA och FÅR inte hända. Men det är ju det man aldrig vet, det kan ju faktiskt hända när som helst! Det är så jävla hemskt. mår så dåligt när jag tänker på allt..

Dagen har af varit jävlgt skum, har både varit en väldigt lycklig dag som har blivit så fruktansvärt sorglig..
Efter jobbet (vilket blev ett bra avslut, sålde för 13.000kr.) så gick jag till kontoret för att lämna nyckel och timlista. Han hade skrivit ett OTROLIGT gullgt "intyg" eller "attest" till mig, där skrev han att jag hade varit BUTIKSCHEF eftersom jag har faktiskt varit det, klämde han ur sig ;)  så det blev jag otroligt nöjd över, och att alla hade tyckt så himla bra om mig, jag var pålitlig och snäll och duktig på det jag gjorde och han verkligen rekommenderade mig till ett liknande jobb. Jag blev rörd.

Känns verkligen hur skumt som helst, ska jag vara glad eller inte glad? Nej, det spelar ändå ingen roll om jag skulle få ett svar, för jag skulle ändå känna mig nere. FAN vad jag är jävlig på att lida med andra. Men det är bara för att jag sätter mig själv in i situationen och usch det drar ner mig till botten.

Kikade in på hans facebook en sväng och läste allt fint vad alla hade skrvt, och jag blev så tårögd, skulle så lätt kunna stor-böla om jag bara släppte efter...

så jävla onödigt att folk ska dö. det är ett jävla dumt påhitt.

imorn ska jag åka tåg hela dagen, mot Mora för o möta Kattis. Vi får se hur det går..
(hoppas jag har internet på tåget!)

godnatt.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0