SHAPE IT UP HONEY



hell yeah !
jag hittade mina piller, FINALLY! nu jävlar people ska jag bli fit igen! höhö.
fan vad jag längtar.
Ska beställa de så FORT jag får min lön. det här kommer bli grrrrrrrrymt! och ett gymkort på det.
Och en inkomst varje månad är inte heller helt fel! g-rymt!

Ikväll är jag en sjukt nöjd tjej må jag säga!

Vet dock inte vad som händer om copsen tar mig, hehe. dom är ju trots allt inte 100% laglig här..
menmen! just nu känns det värt det, vet dock inte vad som komma skall, men det visar sig :)
kommer kosta 2500;- men.. värt det efter allt jag hört!





....Har hittat en GRYM blogg som jag tokälskar, världens fränaste brud. hennes blogg ska jag läsa dagligen nu.
min förebild.

Detta skrev hon som jag verkligen kände att jag fastnade för.. läs och inspireras.. eller vad ni nu känner för!..

Människor kommer att hata dig. Människor kommer att skratta åt dig. Människor kommer att trampa på dig. Människor kommer att svika dig. Människor kommer att lura dig. Och människor kommer att låtsas älska dig.

Men så länge du vet vad du vill och vet var du ska så kan du pissa på alla. Efter ett tag lär du dig vilka människor du ska pissa på och vilka du ska älska.

Allt handlar om dig. Det handlar inte om hur du har det, utan hur du tar det.


Tänkvärt....
aja, Godnatt nu, säger jag.
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0