RÄDD



Helt sjukt. Gickpå jobbet som vanligt idag, skulle bli en normal dag där jag jobbade sista dagen innan jag åkte hem. Solen lyste och jag lyssnade på bra musik på tunnelbanan. När jag kom fram kom chefen och hjälpte mig med kassaapparaten som jävlades på alla sätt o vis, den vllle inte öppna sig. (vilket var jättekul när det kom en kund som ville ha växel tillbaka!)..
Aja, sen pratade jag med min bror på facebook, fick höra att en av hans kompisar dog igår.. aldrig kul att höra nåt sånt. Jag frågade vem det var och fick lite panik, shit! Han känner ju Krille med!
Ringde Krille och berättade, åh, vilken ångest jag fick.. Han visste ju inget o var ju på jobbet :(
Men han tog det bra, men hårt..

Vi träffade den här killen i somras med hans tjej, enda gången jag träffade han faktiskt.. men åh vad jag lider med henne, det måste vara bland det värsta som kan hända!
Jag kan knappt tänka mig hur sjukt dåligt hon mår, och hans familj...
fy, jag blir alltid så skärrad av sånt här. hatar det hatar det hatar det hatar det!

Tänk att ha träffat en person som du känner att du vill dela ditt liv med, och sen en dag är allt över och du kan inget göra. Han hade tydligen dött av hjärtstopp, bara sådär .

Fan va fort det kan gå, det gäller verkligen att ta vara på dem man älskar och leva sina dagar som om det vore den allra sista! åh, nu känner jag bara att jag vill hem till Krille, åh jag skulle dö om han försvann..

Gud vad jag hatar sånt här. livet är så jäävla orättvist då det finns gamla och plågande människor som faktiskt VILL dö, också är det unga friska människor som får dö ändå..

Hatar detta. Vet hur många som helst som kände han..

Vila i frid, J.
Och jag beklagar verkligen till hans familj, nära och kära och självklart flickvän.
Finns verkligen inga ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0