PUSH IT TO THE LIMIT



Usher - More <3
Vill jag börja med att säga. bra träningslåt, bra partylåt.


Sen vill jag bara säga att idag har varit en dryg dag och att imorn hoppas jag att det blir en kortare dag.
Jag har faktiskt övervägt piller för att gå ner i vikt, och jag har nog beslutat mig för att testa ett (fast jag vet att det finns dem som inte gillar att jag köper, men testa kan man alltd göra) :) men det är egentligen olagligt i sverige, hehehe, eller egentligen hela europa, så får se om jag får tag på nåt liknande kanske.

JUST DET.
åh, jag fick världens sötaste bild på Sandras lilla bebis, vet inte om jag får lägga ut bilden, men jag tar mig friheten till att göra det ändå, helt underbar liten sak! Blev verkligen tårögd när jag såg bilden, precis som Tina! haha. men hur söt som helst..
*måste komma ihåg att köpa present! kom ihåg! tips?


Lilla Mira :)



För mig ligger iaf barn sååå långt fram som det bara går. Åtminstone MINST 5 år, minst alltså.
Så då vet ni det :)


puss o tjing på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0