POST TACK



Haha, jag beställde alla hästgrejer i torsdagsnatt, och det stod att det kunde ta 3-7 arbetsdagar innan grejerna kom.. och ändå står jag här hemma och toktrampar och väntar på att postbilen ska komma, 2 arbetsdagar senare!
Tror verkligen inte ett dugg på att detta kommer hända idag, men hoppet lever fortfarande hos mig!

Jag har sån galet lust med att åka bort och rida idag, solen skiner, plusgrader ute och inte blåsigt.. kan det bli bättre?! men ack, det är snorhalt överallt, som en jäkla isgata, och när jag väl tänker efter så finns det fanimig inte några ridvägar här heller på vintern! Det stör jag nåt så extremt.
Om jag nu hade kommit ihåg hur man körde traktor (jag har faktiskt kunnat det!!) så skulle jag ha skottat upp ute på åkern och hämtat sand (från nånstans) och sandat gärnet! Men nu vet jag ju faktiskt inte hur man kör traktor, och jag vet inte heller var man kan hämta sand..
Men är det nån som vet hur man kör traktor eller var man kan hämta sand? CALL ME!

Jag har faktiskt börjat inse idag att jag är arbetslös igen! MIN FÖRSTA dag som arbetssökande, känns konstigt. Men det är ju så det är, skulle ju ha blivit det förr eller senare någon gång, ändå så :) hehe.
Så nu har jag sökt jobb och med tanke på att min chef i norge skrev att jag har varit BUTIKSCHEF så hoppas jag o tror att jag kommer ha extremt mycket större chans till att få jobb.

Så, funderar på att kanske ta bussen upp till Umeå någon dag till Krille och söka jobb.
Kan vara behövligt. Jag tror inte på att få jobb genom internet (men har själkvklart sökt ändå, kan som inte göra så mycket annat ifrån skogen).


Nu tror jag att jag ska ringa Tina o hoppas på att hon inte gör nåt idag, så vi kan hitta på nåt :)
Vore skitkul.

Men först ska jag vänta till posten kommer och sen ska jag bort till stallet och mocka, blir väl till att ta in Lillan lite o pyssla om också (måste också höra med Malin vart fasen man rider nuförtiden här också!).


Puss på er



Lillan & Carizma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0