PEPP



Nu kämpar jag med mig själv för att jag ska kunna bli peppad för ikväll, igår höll jag på att dö av pepp, idag - ?
i dont know
. och för er som inte förstår alls vad jag pratar om är det för att were going out! tror vi ska på havanna, eller excellent(?) eller nåt liknande på akerbrygge, eller karl johans gate..
well see.


så nu iaf, försöker jag som sagt peppa mig själv genom att kika på massa sminkningar, hittar ju grymt snygga skuggor! MEN, jag är kinkig, jag vill bara ha neutrala färger, skulle aldrig nånsin kunna slänga på mig någon färg som tex röd eller blå. för mig är neutralt = stilrent, och jag älskar stilrent.

Detta är sminkningarna jag föll för ......... (grr!)



Önskar verkligen jag hade Penelope Cruz's ögon.
Älskar sot!



Glammigt! Snyggt med glansigt.



Sen MÅSTE jag rekommendera en sminkblogg jag älskade vid "första ögonkastet"!
www.lisly.blogg.se - Lisa's blogg, superduktig och snorfina sminkningar.


Httade även 2 olika tekniker man kan använda sig av...
Tror jag oftast brukar använda mig av den första tekniken,
såå.. kanske ska testa sig på den där andra idag då? ;)





Aja, jag hoppas alla får en grym lördagkväll!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0