OH HAPPY DAY




yes mina älsklingar.
fick min lön idag and it feels good!
den satt jävligt bra, synd som fan att jag hade så mkt skulder bara, så har nästan inget kvar..
menmen, dt tar vi igen nästa månad ! ;)

tycker bara mitt jobb blir tråkigare o tråkigare, är det verkligen så det ska va?
blir bara deprimerad när jag tänker på det. men pengar blir det.

och för övrigt ni som undrar så har jag nog inte gått en krona plus än så länge under tiden vi varit här.
så det känns ju sugit, dock har det bara kommit ut 2 löner än så länge men ändå.
Om jag hade skaffat ett jobb i Sverige, fast 100%, så är jag övertygad om att jag skulle kunna klå
mina löner jag får här, har inte den bästa timlönen FASTÄN jag bor i norge.
Så, believe me, var HÅRD som fan när de frågar vad ni förväntar er i lön, säg åtminstone 120-130 kr timmen, MINST. väldigt viktigt.

menmen, nu ska jag hoppa in i duschen..
pussss



min outfit idag är inspirerad av "hästryttare".
svarta stövlar, glans-väst från gina och hästsvans, kan dt blir mer "hästigare"? haha.
kändes som om jag kommit lite fel idag när jag kom till jobbet ;)
skulle ju till stallet, jag... TYPISKT att jag inte kom dit, hade jag inte tackat nej till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är myt att man blir mera full när man går på pencilin det enda som händer är att pencilinet inte är lika effektfullt på din sjukdom.

2011-01-07 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0