NO COMMENTS



Inga kommentarer om helgen, vad som händer i Oslo, stannar i Oslo! Haha
nu låter det ju typ som om jag varit otrogen eller nåt sånt, men det kan jag ju lugnt
säga att det har jag inte varit, och det skulle jag aldrig nånsin kunna vara heller.
Som man vill bli behandlad själv, ska man behandla andra. Inte sant?
Det är väl efter den principen jag går efter. Sen är ju Krille världens underbaraste och jag skulle
aldrig nånsn vilja såra han, never ever. 4 veckor sen jag träffade honom nu. konstigt!

Krille - youre the greatest, jag har så sjukt kul ihop med dig! underbara tider.. My BIG love!

Nu står jag på jobbet, är rätt lugnt idag må jag säga.
Har påbörjat min sista arbetsvecka nu & it feels gooood.
Har bara 3 arbetsdagar kvar, sista dagen blir på torsdag, sen drar jag med tåget till Sverige på fredag
för att möte upp Kattis som kommer o hälsar på! :) Så drar vi tillbaka till Oslo o är där över helgen, och jag börjar nog bli säker på att jag faktiskt åker hem till helgen. Känns trist o lämna brudsen, så kul som vi haft!
men de klarar sig nog ypperligt utan mig o sen får väl ödet avgöra hur jag ska klara mig utan dom..!
Hem blir det nog iaf..

blir till att börja packa då igen.




puss på er. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Annacarin

då tycker ja att vi ska ses, för då är de nog ingen risk att du smittar oss :D

2011-01-24 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0