NIGHT NURSE



Vet inte om det är en ny låt Cascada kommit med, men den är bra faktiskt (dålig text, haha!) ;)
Cascada - Night Nurse, lyssna på den!

Idag går det också dåligt för mig, klockan är ju iofs bara 12.14, men det går ändå dåligt, det har BARA varit TRÖGA människor ute igår o idag, såna som bara är ute för o jävlas, känns det som. Usch vad jag tycker alla som kommer in hit är oförskämda, dras dom till mig eller hur ligger det till?
Det finns bla. inte ens i deras värld att de ska plocka undan efter sig om de prövat ett par skor (och tro mig, vissa vill pröva alla skor i hela butiken), sen är de så fruktansvärt otrevliga mot varann, de skriker i munnen på varandra för o ställa frågor till mig, men de bryr sig inte om att den andra står o pratar.
Sen alla afrikaner (ta inte illa upp), tjejer, kan skrika från andra sidan butiken (även om jag hjälper en kund) för att fråga hur mycket en sko kostar (och det värsta av allt är.. ATT PRISET STÅR PÅ SKON!)

Nej, jag vet inte riktigt, människor är bara såå jobbiga ibland.
De människor/kunder som har utmärkt sig mest är väl ...........
Asiater - är bara ute för att ha kul, skratta och flirta. lite flummig sådär :)
Afrikaner - otroligt oförskämda och skriker och gnatar och är bara ute efter o skälla på en.
Och det här gäller ju såklart inte alla, men i största drag är det nog så, åtminstone här i Oslo och de människor som tittat in på min butik! :) tro inte att jag är rasist nu eller nåt, för det är jag långt ifrån. Jag stör mg ju fett mkt på typ alla norska människor också, otrevliga tkr jag dom är, när de kommer in i butiken.
Svenskar är faktiskt trevligast !

Men åh, nu orkar jag inte skriva om det längre, vill bara få ur min folk-ilska jag fått under tiden här.

Nu jobbar jag min näst sista dag här och det är helt sjukt känns det! har svårt att fatta det.
Väskan jag SKA köpa iaf, helt underbar är den, den kostar fan ...... 1599 NKR! har aldrig köpt nåt så dyrt i hela mitt liv (förutom hästen då) ..



Såhär ser den ut. DEN ÄR STÖRRE ÄN VAD DEN SER UT ATT VARA!

AJA; SNART KOMMER KATTIS! WIE, I ÖVERMORGON :D
aja, ska väl gå en sväng o räta till några skor.
PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0