MY LAST SATURDAY



Tänka sig, vad tiden går fort, kändes som en evighet sedan jag sa upp mig (förra veckan) och går jobbade jag min SISTA fredag, och idag jobbar jag min SISTA lördag.. Sen har jag bara mån, tis, ons och TORSDAG kvar :-) yippie! känns bra, kompis!

Dom har fortfarande inte hört av sig från mamma mia (caféet jag sökte jobb på) och det är ju dötrist, men hade ändå varit lite skumt om jag hade fått det, med tanke på att det ligger i gallerian mitt emot mitt snart fd jobb. haha, och till cheferna har jag ju sagt att jag ska hem ..
och just nu för tillfället känns det som om det lutar mot det, ja, är 77,5% säker.

Tydligen har jag ett jobb i umeå också som jag kunde få (fram till sommaren, som tur är) så jag kommer ju inte gå arbetslös isf iaf.. men well see. 

Och tänka sig, att jag tom. hann sitta vid datorn en sväng innan det är dags att dra på jobbet, g-rymt!
Fast jag kommer ändå ta med mig datorn nu när jag fått lösenordet av Thon Hotels (som ligger granne med mig) till deras trådlösa internet, foor freee ! ;) ibland kan man flirta in sig, hehe, har inte börjat rosta än!

Nån som vet av någon foderhäst eller någon som behöver medryttare i Umeå-området?
MAILA MIG!

puss people.
PEACE!



Såhär ser jag EJ ut just nu. Detta är nog en ledig lördag, och min nya fina rosa kamera
som ni inte fått sett än! pretty, va!?
Sitter o myser i Krilles tröja här, det ska jag göra imorn med på min lediga dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0