LOVELY DAY !



Älskar denna dagen, är så nöjd ändå för att vi åkte tidigare från Oslo, för då hann jag med att träffa Krille och vara i stallet idag! (skulle ju hinna vara i stallet hela veckan annars också, men det gick ju ändå fortare!)

Har varit i stallet och städat ihop litegrann, sopat o sånt (Malin hade redan hunnit mocka, typiskt nog.)
Men jag höll mig upptagen med saker ändå hela tiden! Sen gick jag ut o borstade av Lillan litegrann :) (längtar tills hennes nya fina rosa grimma kommer!!) haha, Carmen (föl) är helt sjukt nyfiken, hon bet tag i grimskaftet och skulle hålla i Lillan åt mig medan jag kratsade hovarna, sen bet hon tag i skon min och började slita och dra! (luktade gott?)

Så jag är sjukt nöjd idag o snart kommer papi hem med pizza, onyttigt men det förtjänar jag!

Igår hade vi också sjukt trevligt, var totalt uppe i typ 46 timmar jag var lite flummig i slutet innan jag gick till sängs.
Hilda och Hampe var här, Krille var här och sen kom Robin och Queenly :) vi spelade yatzy och kort o så, och det var kul att få lära känna Hilda mera :) söt tjej lillebror skaffat sig!
Det var lyckat.

Underbart att få träffa mannen i mitt liv igen må jag säga :)


Jaja, nu ligger Tyson här bredvid mig i soffan och toksnarkar, haha (katten).
ska försöka göra någon nytta nu, som o börja planera Mommie's födelsedags-party ! ;)

Puss o peace på er alla!
önskar er en god vecka.



Älskar den här bilden på min förra häst (Ormen) och jag efter ett träningspass :)
fina fina häst.

Kommentarer
Postat av: Rebecca S

Det känns som att du gjort ett bra val med att flytta hem igen =) Det märks i hela texten att det är en gladare Patricia som skriver =)



Kramar

2011-01-31 @ 12:00:42
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0