LEGEVAKT



yep, idag har jag besökt "LEGEVAKTEN", och ni svenskar som läser detta antar jag tolkar det som typ "lägervakt"? haha. gjorde jag iaf!

nej, det är doktorn/läkarstation (tror jag?). jävla skit säger jag bara.

youre not welcome anymore, urinvägsinfektion!
men av någon anledning verkar den ha svårt o fatta då jag fått tillbaka helvetet nu efter
typ 5 månader, känns ju skitkul. men som tur är vet jag ju nu vad det är o kan fixa så jag får antibiotika på
en gång, det känns ju skönt. men vafan, att eländet aldrig ska försvinna för gott! min kropp vill inte ha nåt mer!
så jag ska hämta ut pencillinet imorn får vi se vad det kostar, undersöknngen gick på typ 250, så det var helt okej..! spännande att se hur dt går imorn dåra.

ska dock börja käka pillerna på söndag, eftersom vi ska ut på lördag (har vi iaf planerat) och jag vill ju inte bli alltför kalas hehe.

pusssss på er

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch och fy för UVI!!!! Den är inte kul...

Jag har också haft det titt som tätt, i tid och otid sen jag var 14 år... men vet du... det har blivit mycket,mycket, mycket bättre sen jag fick barn... :p Lika var det för min mamma...

Så du kanske får ta och skaffa barn ;)



Skönt är iaf att pencilinet brukar bita rätt fort!

Krya på dej!



Kramar

2011-01-07 @ 09:37:38
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Jag känner verkligen igen det du säger, både mamma, min moster o mormor har haft exakt samma problem med UVI och det försvann också när de skaffade barn! haha..

för att bli kvitt det, kanske jag måste ha barn.

Men jag får nog leva med UVI ett tag till framöver, för barn kommer nog inte än!



Tack så mkt & va skönt att ditt ha försvunnit :)

Kram!

2011-01-08 @ 10:45:21
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0