LÄNGTAR!



Yiha, nu är jag nöjd!
Har klickat in mig på Hööks och klickat hem lite häst (+hund) grejer!
Men allra främst hästgrejer såklart!

Detta har jag köpt till Lillan... :)




En toppenfin rosa grimma ...



En snygg lädergrimma i kastanj-färg (love it!)



Showmaster Waffle Weave täcke.
Ett "allt i allo", typ stall- svett och transporttäcke ! :)



Superfint halsband till Cassie i läder (matchar med lillans nya lädergrimma, hehe!)




Sen ett par chaps till mig själv!


Sårspray, om olyckan skulle vara framme någon gång.


Nos- och nackludd till Lillan!




En ROSA piggborste.



En ROSA hovkrats ...


..och såklart en ROSA rotviska! ;)

Tänkte också köpa en rosa ryktlåda, men det var till att gå över gränsen ...!
Blir nog en svart när jag får tag på en!

Det var faktskt allt jag kom ihåg att jag beställde, och detta ska så småningom införskaffas........

- Vintertäcke/regntäcke

- Skimmelschampo


-Svarta benlindor ..

- Schabrak




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0