KÖTT FI FAN




Åhhhhhhh vad jag är köttsugen! vet inte vad som flög i mig! haha, okej, ser kött på tv'n, förjäkligt.
tror jag ska öppna min bullens korv o äta lite TJÖTT.

idag har vart en bra dag.  faktiskt. just det, kanske ska nämna att jag sagt upp mig,
sista arbetsdagen för mig blir den 28'e januari. känns bara skönt att se ett slut på det hela.
efter detta får vi se vad som händer.. hem kanske?
skulle kännas trist att lämna mina brudar ..

Har för övrigt bestämt mig för att jag ska bli smal igen, det är jag såå på nu.
jag ska verkligen (försöka!) ge gärnet! hehe. mer motivation tack?

SEN måste jag gratta min vän Sandra som fått en liten tös nyligen :-) så spännande att få se henne, när det nu blir! men jag längtar såååå :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, tycker det egentlgen är rätt trist, men alltid kul att gå tillbaka o se vad man gjort o så. och jag är lite rädd av mig för vad man skrver o inte skriver, men egentlgen borde jag bara skriva allt jag tänker på och släppa ut djuret inom mig! hehe. då jäklar.
men det kommer väl inom sin tid, people!.................


Jag idag.



jag är rätt jävlig ibland. be aware.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle suga om du åkte hem :(

2011-01-14 @ 11:31:52
URL: http://libbiya.blogg.se/
Postat av: Anonym

se møjligheten att få en ny erfarnhet, av ett annat jobb. det handlar trots allt bara om några månader av ditt liv! <3

2011-01-14 @ 11:32:48
URL: http://libbiya.blogg.se/
Postat av: Patricia

gullplutt <3 jag kör på Maja's idé, så får vi se hur det blir i slutändan ;)

skulle iaf tok-sakna er!

2011-01-14 @ 20:15:52
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0