HÄSTMANI



im going crazy. gud, har inte haft en hund, katt, eller häst att mysa med på
jag vet inte hur länge, men det känns som en evighet, det vet jag!!

jag är iaf galen, vill bara åka fram i framtiden, skaffa mig ett jobb och stadga mig riktigt med lägenhet o så och skaffa en fast ekonomi och köpa en häst nuu!
jag villl jag vill jag vill!!!

längtar just nu som f*n efter Lillan och de andra hästarna i stallet. gud va underbart att få vara där.

trodde för övrgt att jag jobbat min sista lördag men ack nej. jobbar nu på lördag med. aja, bara denna veckan kvar nu o sen nästa fram till torsdag, sen är jag klar på detta jobb. skönt, så skönt!



underbara häst! lillan.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fluffigt du har gjort. Man hittar nästan åt dig.

Tycker att du är skittuff som har dragit i väg testat nåt annat.

Känner ju inte helt igen dig från när du var liten.

Kör på och ha det så bra!

2011-01-18 @ 01:12:57
URL: http://www.lop.pan66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0