GIVE ME MORE



Har nyss kommit hem från stallet nu, blev ingen ridning när jag började fundera på vart fasen jag skulle rida nånstans? Hade ju iofs kunnat tagit in de andra hästarna och rida ute i hagen efter vidare eftertanke..
Men det bidde iaf inte, och självklart hade Malin hunnit mocka också.. *suck.
Men hörde att hon hade varit halvt ledig idag, så det får bli mockning imorn för min del istället :-) och kanske en ridtur om vi har tur med vädret! (HOPPAS!)

Jag är ganska effektiv ändå.. Igårkväll/natt satt jag uppe och sökte jobb som en galning och imorse på förmiddan har jag suttit och toksökt stall i Umeå, har hittat ett par stycken som jag känner godkänner allt på min lista.
Så nu är det bara att hålla tummarna på att jag får tag i jobb och ett stall i Umeå, förhoppningsvis så fort som möjligt! För nu vill jag bara sätta igång med mitt liv!

Tänk, så mycket en dag har att ge egentligen.

Tog lite nya kort i stallet idag med.


L  O  V  E !



Silence, Corvette, rumpen på Lillan, Carizma och Carmen.



Snygging!




Ohja! Jag var tok-nöjd!


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0