'FRI IDAG'

Kuuuuuuuul. har ju så att jag jobbar varannan lördag, skickade till min chef senast igårkväll o frågade om jag skulle jobba idag "Ja" fick jag till svar...
Så jag bokstavligen drog mig själv upp ur sängen imorse, var så jäkla trött, kastade på mig kläder o smink, o borstade tänderna och gick mot tunnelbanan och satte mig där o väntade, hann stta där typ 5 min innan min telefon ringde....
' - Hej, du är fri idag, är redna så många ansatta".

jahaja, det var den morgonen! jag hade ju kunnat sova ut läääääääääänge, såna här dagar gör mig less, så typiskt. maja o lydde sover fortfarande, så får väl vänta tills de vaknar upp nu, skulle ju handla idag, men vet inte hur det blir med det nu, hehe, emma jobbar o står i.

aja, puss på er. nu ska jag vila o kika på tv.



såhär såg jag ut igår, nya örhängen, ny tröja o såklart nya bralls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0