FEMTE JANUARI





Har ingen lön på mitt konto än heller, l e s s  är ordet ..
Jag orkar inte skriva nåt, de är bara jobb jobb jobb jobb jobb, mitt tråkiga jobb, hatar verkligen att jobba själv på dagarna. har tom hunnt med en utskällning av min chef i veckan (kanske därför han inte sätter in min lön?), känner mig vaerdelos o vill bara försvinna varje dag jag sitter på tunnelbanan mot ännu en dag i ensamheten.
vet inte hur länge jag kommer palla. well see.

jag saknar min Kattis extra mycket idag.
en trogen vän som alltid finns där för mig.
kärlek till dig <3









Kommentarer
Postat av: Anonym

lite för trogen.

2011-01-12 @ 16:56:51
Postat av: Patricia

eh .. och med det vill "anonym" säga ?

2011-01-12 @ 23:27:47
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0