DETTA ÄR GALET



Jag må sluta, sluta sluta..
Har hittat en perfekt häst 4 me. SHIT va farligt..!
Bra pris, bra häst, bra ALLT.
nu är jag på fel spår. gud vad jag inte vet vad jag ska göra.
Ska jag, vågar jag? nejnejnej.

Önskar att NÅN villig själ där ute skulle kunna sponsra mig till en häst.
Känner att jag skulle göra vad som helst för en häst just nu, skulle fan kunna flytta till ett annat land om det vore så .... nån?

Spännande & se hur stor lön jag får ...

Haha, just nu sitter det en djävul på min ena axel o en ängel på den andra, precis som i tecknade tom&jerry typ.
vet inte riktigt vilken av dem det är som säger "GO FOR IT" och den andra säger "dont do it".
tror den som säger att jag ska köra på det är djävulen ........ hm.

vi får se, för jag är grymt sugen!
hejsvej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0