DET KALLAS EFFEKTIVITET


Har finally (som alla förstått antar jag? hehe) fått tag i stallplats i Umeå, på en ridskola där, det kallar jag G-rymt!
och nu har jag sökt 4 jobb :-) det går bra nu, kompis det går bra nu ! (får vi hoppas iaf, haha) bara för att jag söker menas ju inte det med att jag kommer få nåt ;) hehe.

har gått ut och sparkat med hundarna ikväll, fast iofs, fick inte sparka så mycket, blev dragen hela vägen, viklet var soooft, det ska göras om haha, bara ta det lugnt o lyssna på musik utan ansträngning!

aja, imorn äre ridning som gäller för hela slanten!
hoppas hoppas hoppas det blir bra väder och att någon ringer och vill att jag ska komma på arbetsintervju nästa vecka!  H O P P A S !

peace & nighty






OJ, vad man ser dåligt vad det står...

Facit ;
1. mitt nystädade rum (tusen punkter)
2. Krilles sängplats om han är elak eller fiser (där uppe på översta sängen)..
3. min parlino-tomte-sparbössa i fönstret, snyggggg.
4. Krilles plats till höger o min till vänster.
5. (alla paket som står under sängen) fick massvis med grejer i julklapp tills jag PÅ
RIKTIGT ska flytta hemifrån.. nån som inte vill ha kvar mig eller?

6. (väskorna) min packning från norge, som jag faktiskt fortfarande inte packat upp...
OOPS! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0